28 Mayıs 2012 Pazartesi

Türkiye'de Greenpeace'ci olmak...

açık açık söyliyim ben hayatımda bu kadar abazanın bir araya toplandığı kalabalığı nadiren gördüm. şimdi şöööyyle beyin loblarının içerisinde geçmişe doğru yolculuğa çık, evetttt eveee
ttt eveettt ohhh süpersin, tamam yeter bu kadar. şimdi greenpeace'e ait olanları ayıkla. ne kaldı elinde? bol hatun kişi, üç katı er kişi 8-10 tane pankart. şimdi bi de yurtdışında ki greenpeace'cilere, eylemlere falan bak (özellikle norveç falan) ulan herifler pompalı tüfek önüne atıyo kendini. bi de bizim sikkolara bak en fazla kelepçe. o da kelepçenin diğer ucunda hatun bileği olmazsa nah olur. sanki yatak fantezisi yapıyo pezevenk. peki bi insan evladı türkiye'de neden greenpeace'ci olur? şimdi geçmişe bi yolcuğua daha çık, geriye git, daha geriye git, az daha, hah tamam kal orda. er kişiye söylenen yalanlar silsilesi malesef burda da karşımızda.

ilkokul evresi - olm lisede kızlar falan süper lan
lise evresi - olm ünide kızlar teklif ediyomuş lan
üni evresi - nerde lan onu söyleyen?

bu kadar abazanlıktan sonra bakıyo güzel hatunlar var orda. çoğu güzel arkadaş, sezarın hakkı sezara şimdi. "ulan belki ekmek düşer" ümidiyle gençlerimiz birer birer greenpeace'ci oluveriyor. ama sorsan greenpeace'in amacı, tüzüğü, olayı, felsefesi falan "yaa yeşil barış işte moruk" başka da bi cümle duymadım amına koyim. ha içlerinde yok mu harbiden bu işin felsefesini kapmış, karı kız peşinde koşmayan er kişi? yüzde 10 en fazla. abi üye kızlarda boş onu anlamıyorum ben zaten. bi tek şu "senin ki kaç santim?" eylemi kitlelere ulaştı, ki ülke içinde greenpeace'e ait en çok duyulan ve işe yarayan 4 bilemedin 5 eylem var o da bunlardan biri. bi tane de sinopta fabrikaya zincirlemişlerdi kendilerini, burdan onlara da sevgi koyuyorum çünkü belli karı kız için gitselerdi polisi görünce kaçarlardı.

yıl olmuş 2012 hala etrafta "yaa greenpeace moruk, yeşil barış... bik bik bik" diyenler var. size zahmet şu blogtan siktir olup gitmeden önce şu linke tıkla, adamlar kimdir, nedir, neyin nesidir, amaçları nelerdir falan gibi sorularda eveleyip geveleme.
http://www.greenpeace.org/turkey/tr/about/faq/

not: sosyal sorumluluk gibi oldu lan bu da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder