25 Haziran 2014 Çarşamba

Hayatımın en büyük problemi benim

ben kendi hayatımın en büyük sorunuyum. kendi hayatımın karındeşen jack'iyim hatta. başarısızlık benim tek başarım. yıllardır bu konuda gerçekten büyük bir istikrar sağlıyorum ve bu konuda acayip iddialıyım.

hayatım aslında bir örnek teşkil ettiğimi söyleyebilirim
. hayatta neler yapmayacaksın? asla yapmaman gereken hatalar ne? sittin sene sormaman gereken soru, söylememen gereken cümle. bu listeyi daha çok uzatırım aslına ama kısa kesiyorum. bana izleyerek elde ettiklerinle gerçekten hayatında aydınlanma yaşamayacaksın. aşırı mutlu da olmayacaksın. ama emin ol her şeyin şu ankinden daha iyi olacağı kesin. çünkü bok çukurunun o kadar dibidindeyim ki, bok çukuruna nasıl inilir kılavuzu haline geldim. bunun böyle olmasını ben istemedim kesinlikle. en başından beri spontane gelişen hadiseler bu neticeyi getirdi. o kadar başarısızım ki hiçbir şekilde düzeltemiyorum. zaten istemem de. buna alıştım, ayak uydurabiliyorum. bu sikik durumlardan en iyi şekilde sıyrılamasam da, bunlarla yaşamayı öğrenecek bir orospu çocuğu oldum en azından.

"bir şeyi çok istersen eninde sonunda senin olur" derler ama benim hayatım bunu gayet çık bir şekilde yalanlıyor. bir şeyi gerçekten çok istersen senin olmuyor. aksine daha eziyetli ve işkenceli biçimde kayıyor elinden. gözünün önünden de gitmiyor hiçbir zaman ki daha çok acı çekesin diye. durumun en iyi özetini emrah serbes yapmış "insan ziyan olmak için yaratılmıştır".

dünyaya hoş geldiniz orospu çocukları - http://www.afilifilintalar.com/afili-parcalar-madde-77-80

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder